Nya möbler

Emilia fick lite nya möbler i tisdags. Hade beställt från Ikea och dom körde hem dom till oss. Visste inte vilken tid som skulle komma bara vilken dag. Men de hann komma innan jag skulle åka till dagis för att se på lucia tåget klockan 14:15. Emma kom och höll mig sällskap och vi började att sätta ihop trofast och garderoben innan vi fick avbryta och åka iväg. Så jag fick fortsätta det sista själv med Emilias hjälp självklart. Min mamma hjälpte mig med garderobsdörren också innan hon var tvungen att åka hem. Men jag måste säga att jag blev sjukt nöjd. Inte klar ännu men nästan iaf :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det blev minsann himla tjusigt ;) Nu är du lite seg på att uppdatera tycker jag!

2011-12-30 @ 15:37:31
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0