2 års present??

Jag har börjat gå och fundera lite på vad man ska ge Emilia när hon fyller 2 år. Jag har varit inne på en billigare cd-spelare. Så hon kan lyssna själv inne i hennes rum. (ska ev. byta rum med henne så hon får det större)
Sedan har jag funderat på att köpa alla tingeling filmerna till henne. Det är typ bara tingeling som går här nu. Jag har sett tingeling två gånger idag och det hade varit roligt att byta lite så man inte ser samma sak om och om och om igen. Även om jag tycker att filmen är bra så blir det lite tjötigt.

Det är dom två som Emilia inte har som jag tänkt köpa till henne!

Sedan har jag funderat på om man kanske ska ta och köpa något lätt pussel inte dom knoppar utan de vanliga pussel med inte så många bitar.

Typ sådana här. De kostar ca 70kr st på www.hiko.se

Sedan har jag även funderat på eftersom hon älskar att måla. Om man kanske skulle ta och köpa lite grejor till det. Typ nya ritblock, kritor, vattenfärg, fingerfärg, färgpennor osv. Finns ju hur mycket som helst till barn bara svårt att veta vad man ska köpa. Snart är det även dags att plocka bort alla barnsakerna. Fast iofs så när Nellie kommer hit sedan så måste jag ha lite som hon också kan leka med. =)



Det är väl detta som jag har kommit på just nu. Men jag ska åka till Ullared eventuellt i September och då ska jag köpa hennes födelsedagspresenter och julklappar där. Ska ju även köpa vinterkläder till henne också så det är lika bra att ta allt på en och samma gång när man åker. Men hittar man inte allt där så finns det ju internet och affärerna häromkring(som jag tycker är DYRA!).

Några tips om vad man kan ge en två åring hade varit kanon!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Tycker d låter bra det som du har skrivit... Men eftersom hon fyller på hösten (oktober har jag för mig??) så kanske en pulka, om hon inte redan har det, eller vinterkläder... Pulka kanske kan vara svårt å få tag på iof =) Måste ju inte bara vara "roliga" saker... Fanny kommer nog få "ett rum" i födelsedagspresent å julklapp + nån liten grej... Leksaker å sånt får hon ju från resten av familjen, släkt å vänner...

2011-07-18 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0