50 års fest

Igår hade pappa en liten fest hemma eftersom han fyllde 50 år i torsdags. Var meningen att jag inte skulle kunna vara med så mycket pga att jag skulle jobba en delad tur. Men det var en tjej som behövde ha bort sin torsdags kväll så då sa jag att jag kan ta den om hon tar min kväll på lördagen :) hihi och så blev det. Jag slutade kl 13:30 så då åkte jag direkt hem till mina föräldrar och skulle göra ordning mig. Men självklart ville ju Emilia visa hennes nya skor. Jag gjorde ordning mig iaf efter det och sedan var det bara att vänta på alla andra. Det var öppethus så folk kom lite när de kunde. Lella och Patrik kom först, sedan kom John och Anders. Och när John och Anders kom så kom pappa på att han hade inte tänkt på att John inte äter kött så jag fick åka in till affären och köpa lax till honom. Det blev gravad och rökt lax visste inte riktigt vilket han gillade. Men han verkade nöjd iaf. När jag kom tillbaka så hade Anna-Lena kommit också. Så alla började att äta men jag var inte så värst hungrig då jag hade stressat lite granna. Men åt lite iaf. Sedan åt jag melon hela kvällen. Mmmm vad gott det var :) Anna S och hennes kille kom också typ när alla hade börjat att äta. Sedan drog John och Anders för att Johns bror skulle komma hem till han men han skulle eventuellt komma senare. Han var inte helt säker på om han skulle bort ikväll. Men Anders skulle komma tillbaka efter han hade kört honom hem. Men det dröjde ett bra tag haha han fastnade nog. Men efter de hade dragit så kom Maria och Niclas och deras söner Robin och Jakob. Så söta små killar. Robin är ett halv år äldre än min dotter och Jakob är lite mer än en månad gammal. Bebis nojja börjar man få igen. Men nä inga fler ungar på ett bra tag. (lär säkert få äta upp det). Iaf så kom det lite mer folk undan för undan några kom bara och gratta och vissa stannade längre :P Jag satt och prata lite med alla möjliga träffade även mamma och pappas nya grannar (kommer ej ihåg vad dom heter) men de verkade trevliga. Fast de gick hem vid 19 tiden tror jag att det var men är lite osäker. Han var nog lite för full haha Emilia passade på att bada lite också ;) var lite vatten i hennes bassäng och där hoppade hon tydligen i och plaska för fulla muggar. Så jag fick gå in och byta kläder på henne. Det gillade hon inte. Hon vart lite sur på mig men det gick bra ändå jag hade mina knep ;) Nä nu hinner jag inte skriva mera. Sitter på jobbet och det är lugnt och finns inget att göra. Men jag skriver klart om kvällen sedan ciao så länge ;) (roliga saker händer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0