Astro + uppdatering

Jag kollade lite hur jag skulle passa med olika stjärntecken och detta blev mitt resultat.
Jag är då Jungfru :)

Jungfru och värduren = hänsynslösa (<3)
Jungfru och oxen = Vataktig glädje (<3<3<3<3<3)
Jungfru och tvillingarna = Förvånadsväl fullträff (<3<3<3<3)
Jungfru och Kräftan = Omtänksam partner (<3<3<3<3)
Jungfru och Lejonet = Ansolut inte! (<3)
Jungfru och Jungfru = Pragmatisk själsfrände (<3<3<3<3<3)
Jungfru och vågen = Alltför opraktisk (<3<3<3)
Jungfru och skorpion = Bra men mycket intensiv (<3<3<3<3)
Jungfru och Skytten = rastlös, omaka kombination (<3<3)
Jungfru och stenbocken = Alla vinner på det! (<3<3<3<3<3)
Jungfru och vattuman = Akta dig noga (<3)
Jungfru och fiskarna = Innerlig kärlek (<3<3<3<3)

Den som jag är intresserad av är tvillingarna men när man kollar på massa andra sidor så säger dom något annat.
Hur gick det för er?
www.aha.nu
________________________________________________________________________________________________
Kom ju på att jag skulle skriva om mina ex här också om vad de har för stjärntecken och varför det inte funkade mellan oss.
Jag har haft lite flörtar här å var men faktiskt bara varit tillsammans med två stycken.
Den första var med Kristofer han var skorpion. Vi hade det väl bra till och från. Men han var inte rätt kille för mig han valde hellre att spela än att umgås med mig så nej tack. Han kommer ej in i mitt liv igen. Sedan är han väldigt svartsjuk och jag fick inte göra vad jag ville men han fick göra vad han ville. Anser att det inte är helt rätt.

Sedan har vi Emilias far som är Lejonet. Och ja ni ser ju däruppe att vi absolut inte passar ihop och det gjorde vi ej heller. En väldigt omogen kille som älskade att ljuga typ.. Är väl kort och gott om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0