Blodpudding

Mmm, idag blev det blodpudding, stekt bacon och rå stekta färskpotatisar med lingonsylt till mat idag. Har varit så sjukt sugen på blodpudding länge och idag bestämde jag mig för att det fick bli det. Sedan ville jag se om Emilia gillade det också. Gick hyfsat bra i början men sedan gick det lite sämre. Men hade mamma på lite besök också eftersom hon ändå var i stan. Hon skulle handla plasttallrikar osv till pappa och hans tvillingssysters fest i augusti. Så jag bjöd med mamma in på lite mat och vi åt oss riktigt mätta det var sååå sjukt gott.
Vet att det inte är så många som gillar blodpudding men jag älskar verkligen det om man har tillagat det rätt och massa andra goda saker till.

Det ser väl hyfsat gott ut iaf. =)Om ni inte tycker det så kan jag meddela att det var väldigt gott


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gott gott synd att ingen i min lilla familj äter de . Bara jag hehe

2011-07-13 @ 22:37:09
Postat av: Kikki

Blodpudding e namnam!!! Men jag vill ha lingonsylt på mina =)

2011-07-13 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0