Drömtydning forts.

Fick önskemål att jag skulle skriva om min dröm. Dum som jag var så skrev jag inte upp den när jag väl kom ihåg allt mer detaljerat. Men ska försöka att skriva det jag kommer ihåg. Det hela började på att jag var på sjukhuset. Det var tydligen min "man/pojkvän" som låg där. Sedan när han hade blivit utskriven så åkte vi hem och vi bodde i ett hus vid någon sjö eller vatten. Men han blev konstig han hade varit otrogen mot mig tydligen och vi började bråka så jag blev jagad av honom. Emilia var med också så vi rymde och vi kom undan med nöd och näppe. Kände mig stark i drömmen och inte rädd. Sedan bytte vi plats helt plötsligt. Och var hemma hos mina föräldrar och där var alla samlade. Jag drömde om en kille. (nämner inga namn) och han bastade med två personer till, minns dock inte vilka det var. Men jag gick till bastun med raska steg och sa att jag behövde prata med honom. Och han kom ut och vi pratade kan man väl säga haha. Sedan så satt vi i vardagsrummet hos mina föräldrar och killen kommer in och det kändes så rätt. Svårt att förklara detta men de som jag har pratat med en hel del vet vem denna killen är. Sedan vaknade Emilia så fick inte veta slutet. Jag vet är inte bra på att förklara sådant här men ett tappert försök iaf, efter att man har varit iväg och jobbat. Men CAD tror ni detta kan handla om?

Kommentarer
Postat av: Eshka

Jag ska se vad min bok säger, när jag hittat den.. Den hamnade visst ute i förrådet.. :-)

2011-07-09 @ 01:55:31
URL: http://eshka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0