Filmer

S.W.A.T Firefighters såg jag nu ikväll och den var riktigt bra. Jag har kommit in i en period då jag har dragit igenom en massa filmer. =) Tycker det är roligt med filmer och det syns nog på min "lilla DVD samling. =) och mer ska det bli.

Det är många som inte riktigt kan förstå hur jag har lyckats få ihop så många. Fast jag vet någon som har mer filmer än mig. Men jag är allt rätt nöjd med min samling. =) I den finns det allt från tecknat-skräck. Så det är bara att välja och vraka när man vill se någon film. Jag har varit inne en heldel på komedi det senaste känner väl att jag måste få skratta av mig lite. Sedan så kan jag väl säga att jag kollar på datorn och köper filmen när jag tycker att den är bra så nu har jag en liten lista som jag vill köpa. =) Här kommer en del av dom.

Min låtsas fru - Rolig film och bra skådespelare i den.

Blue Crush 2 - Gillar man surfing så är det en kanon bra film. Har lite kärlek och dramatik i den också. Värd att kolla in.

S.W.A.T Firefight - Som jag såg idag den kommer jag absolut att köpa. Lite polisfilmer är väl alltid roligt att kolla på. =)

Trassel - Jag bara älskar denna Disney filmen. Jag har redan sett den två gånger. En gång på engelska och sedan en gång på svenska men måste ändå säga att den är bättre på engelska. Har jätte svårt för att kolla på filmer som är på svenska nu.

Ja det var ett fåtal av dom som jag vill ha som jag kan komma på just nu.

Har ni några filmtips till en film tokig tjej?

Jo jag vill se Harry Potter men tror inte det kommer att bli så lätt att se den på Bio då jag har lite svårare att få barnvakt nu. Vill inte lasta på mamma för mycket heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0