Sandra på besök!

Igår åkte jag till mina föräldrar för att grilla och vi stannade över där tills idag. Min underbara dotter ville inte att mamma skulle sova idag tydligen för hon väckte mig redan klockan 5 på morgonen. Och jag ska ju gå upp kl 5 två dagar i rad nu eftersom jag ska jobba. Jag somnade en liten sväng på soffan hos mor och far när mamma hade vaknat. Sedan åkte jag och Emilia hem vid kvart över tio. Precis när jag parkerade bilen här i stan så ringer Sandra och säger att hon hade stängt av klockan nu på morgonen men att hon var påväg. Haha jag sa att det var bra för jag kom precis hem och att Emilia skulle sova lite middag. Emilia somnade väldigt fort och när hon hade sovit i ca 30 min så kom Sandra. =D
Gud, jag hade inte träffat Sandra sedan december 2009 när Emilia fortfarande var en bebis. Var såå himla roligt att få träffa henne igen. Detta gjorde mig så glad. Behövde verkligen detta kände jag. Vi satt och pratade en liten stund sedan vaknade Emilia och hon var lite blyg men det släppte nästan på en gång. För vem skulle inte gilla Sandra. ;)

Vi lagade lite mat, kollade tingeling(ovanligt haha), pratade, visade lite kort på barnen och på en viss person. Sedan ringde jag även till min syster som bor här också och frågade om vi kunde komma förbi och det kunde vi. Så vi gick dit och pratade, lekte med barnen och försökte få den minsta att le lite. ;)
Sedan när hon åkte hem var det dags att lägga dottern och jag somnade naturligtvis med henne men vaknade till vid 20 tiden men ska strax lägga mig och sova igen. Är sjukt trött och som sagt ska upp tidigt i morgon. Kommer ha en tung vecka denna som kommer. Mån, tis jobbar jag tidigt, ons jobbar jag kväll. Torsdag är jag lite ledig. Sedan går jag på helgen så denna veckan jobbar jag 6 utav 7 dagar. Hoppas det kommer gå bra. Men det är som sagt inte så många veckor kvar på mitt vik nu men ska se om jag kan jobba en eller två dagar i månaden sedan när jag jobbar.
Men jag måste summera denna helgen som är kanon helg. Så två helger i rad som har varit kanon. (förutom att jag jobbade förra helgen hade hellre varit ledig och festat till lite på lördagen men det kommer väl fler tåg)

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju jäkla skit att du ska hålla på å jobba nu när jag och kidsen har semester :P

SV: Haha, vad menar du? Jag har väl inget temperament ;)

2011-07-17 @ 22:56:52
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Nästa vecka alltså? Inte denna veckan som börjar nu? :P Är det fint väder nästa vecka så är vi nog i husvagnen, men den här veckan kommer vi va hemma eftersom det ska va skitväder..

2011-07-18 @ 08:26:45
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0