TVn är upptagen!

Emilia har sina favorit filmer kan man säga. Jag får inte kolla på vanlig tv längre när hon är vaken utan det är Emilia som ska välja vad hon vill se.
De filmerna som hon väljer på är:
Spöket Laban
Spöket Laban - Spökdags
Tingeling och den förlorade skatten
Pippi Långstrump (Tecknad)
Tummelisa

Hon har säkert sett de flesta filmerna 100 gånger känns det som. Så idag har jag fått kolla på Tingeling och Spöket Laban. Roligare kan man ha men har man en bestämd liten dam så har man haha. Hon är för go min lilla flicka. Och skulle man starta fel film så blir hon fly förbannad.
Får väl fundera på att köpa nya filmer snart så man inte tröttnar på alla som jag har gjort nu. Tummelisa gick säkert 3 gånger om dagen när hon fick den.


Har era barn någon favvo film som ni kan tipsa om som jag eventuellt kan köpa till Emilia?

Kommentarer
Postat av: Eshka

Willy älskar ju allt med Pippi, men sedan igår har han börjat få en nygammal favorit igen; Tingeling. Annars finns ju Nicke Nyfiken, Bananer i pyjamas och Alfons Åberg som även de har gått varma här hemma.

2011-07-13 @ 17:25:47
URL: http://eshka.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vill du testa nicke nyfiken? Jag har en film me han som BWO inte brydde sig om haha

2011-07-13 @ 22:38:30
Postat av: Alexandra

Neo skulle de stå ... Tror de blev nått annat :P

2011-07-13 @ 22:39:04
Postat av: Kikki

Har du alla Tingeling-filmerna??? Annars rekommenderar jag dom.. Tycker dom är väldans bra.. Å Noah älskar dom.. =)

2011-07-13 @ 22:44:33
Postat av: Anonym

Alicia älskar alla Pippi filmerna ( oteknat).

Andra filmer som går här hemma är polarexpressen,

och, Elias den lilla räddningsbåten

2011-07-14 @ 08:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0