Vänner

Ibland undrar jag vad folk tänker med. Inte kan det vara med huvudet iaf.
jag har en såkallad vän. Som säger att man är en utav ens bästa vänner. Sedan så skiter hon i att höra av sig. Jag har försökt ett par gånger. Men nu tänker jag sluta. Hon får leva sitt egna liv och jag kommer inte att bry mig ett skit. Plus vissa saker som hon har sagt accepterar jag bara inte. Hon har gått för långt många gånger nu. Det är många som säger att jag är för snäll och jag börjar tro det nu också.
Kommer börja rensa bland mina vänner. Litar inte på vissa alls längre. Jag är så glad över att jag har min familj och mina riktiga vänner som jag kan säga allt till. Visst man kanske inte pratar så ofta men alla har vi våra egna liv också!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Håller med fullständigt. vissa är verkligen puckade - men jag har en smått fundering på att de har slutat att mogna och man växt ifrån varandra ;)

2011-07-13 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0