Oj vilken..

tid det tar mellan varven som jag skriver här. Jag kan ärligt säga att jag har varken ork eller tid. Jag pluggar heltid, jobbar extra på IVA, har en dotter som kräver mycket uppmärksamhet och sedan har jag det rätt struligt med tingsrätt och lite annat skit. Men det kommer väl bli mindre nu när det börjar närma sig sommaren. Jag känner dock att jag inte riktigt är i fas med skolan. Jag är sjukt TRÖTT!! Vissa dagar orkar jag ingenting men måste bli ändring på detta. Till sommaren ska jag börja mitt sommarvikariat på IVA här i stan. Trivs jätte bra och man vet aldrig vad som väntar en när man kommer till jobbet. Men jag kan ärligt säga att jag kan inte allt. Och det är långt i från allt. Men det blir nog bättre sedan när jag kan koncentrera mig lite mera på det. Nä nu orkar jag inte skriva mera. För jag har gått och blivit magsjuk tror jag och ska ta hand om loppan här nu. Men ska försöka skriva lite oftare här. Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0